Kan ik de website www.vuljespaarpot.nl vertrouwen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, helemaal niet. 1. Ze hebben geen certificaat. 2. Ze hebben helemaal geen Algemene Voorwaarden

http://www.vuljespaarpot.nl/verdiensten-en-betalingsbewijzen/ Ik zou gaan kijken bij de website's die op deze pagina staan! - Euroclicks - Goudmails - Sneleuro

Ach, je moet niet rekenen dat je 100 euro per week verdiend. Je zal misschien wel wat verdienen, maar dan nog niet eens 5 euro per maand. Je krijgt niets anders dan e-mails toegestuurd met reclame waarop je dan moet klikken, waardoor jij bijvoorbeeld (let op:) een halve eurocent verdiend hebt. Je moet dan al 200 advertenties bezocht hebben om een euro te verdienen. De eigenaar/eigenaren worden er alleen rijk van, omdat zij mensen zover weten te krijgen dat ze op advertenties klikken. Voor de gewone bezoeker levert dit vrijwel niets op. Verder is Vuljespaarpot.nl gewoon een extra website om meer mensen naar EuroClix.nl te krijgen, want als je je wilt aanmelden word je doorgestuurd naar EuroClix (waar ze wel de Algemene Voorwaarden hebben). Vandaar dat je ook geen Algemene Voorwaarden vindt op Vuljespaarpot.nl. Toegevoegd na 2 minuten: Oftewel, wat ik wil zeggen, Vuljespaarpot.nl is geen spaarprogramma. Het maakt reclame voor andere spaarprogramma's (die dus vrijwel niets opleveren in een korte tijd).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100