Kan ik de website www.vuljespaarpot.nl vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te mooi om waar te zijn, DUS niet waar.

Antwoorden (3)

Nee, helemaal niet.
1. Ze hebben geen certificaat.
2. Ze hebben helemaal geen Algemene Voorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien het geen spaarprogramma is, maar enkel reclame maakt voor andere spaarprogramma's.
http://www.vuljespaarpot.nl/verdiensten-en-betalingsbewijzen/

Ik zou gaan kijken bij de website's die op deze pagina staan!

- Euroclicks
- Goudmails
- Sneleuro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus, is het nou betrouwbaar of niet? Dacht 't niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik denk het niet. Zoals je zelf al zegt: 1. Ze hebben geen certificaat.
2. Ze hebben helemaal geen Algemene Voorwaarden Zal je zien, stop je al je tijd erin, ontvang je loads met spam mail, wordt je niet eens uitbetaald.....
Ach, je moet niet rekenen dat je 100 euro per week verdiend. Je zal misschien wel wat verdienen, maar dan nog niet eens 5 euro per maand. Je krijgt niets anders dan e-mails toegestuurd met reclame waarop je dan moet klikken, waardoor jij bijvoorbeeld (let op:) een halve eurocent verdiend hebt. Je moet dan al 200 advertenties bezocht hebben om een euro te verdienen.

De eigenaar/eigenaren worden er alleen rijk van, omdat zij mensen zover weten te krijgen dat ze op advertenties klikken. Voor de gewone bezoeker levert dit vrijwel niets op.

Verder is Vuljespaarpot.nl gewoon een extra website om meer mensen naar EuroClix.nl te krijgen, want als je je wilt aanmelden word je doorgestuurd naar EuroClix (waar ze wel de Algemene Voorwaarden hebben). Vandaar dat je ook geen Algemene Voorwaarden vindt op Vuljespaarpot.nl.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oftewel, wat ik wil zeggen, Vuljespaarpot.nl is geen spaarprogramma. Het maakt reclame voor andere spaarprogramma's (die dus vrijwel niets opleveren in een korte tijd).