Hoe kun je een externe harde schijf aansluiten op bijvoorbeeld aan de ene kant een ps3 en aan de andere kant computer?

Vanuit de harde schijf gaat er nu 1 usb kabel naar de ps3, eigenlijk wil ik hem ook direct aansluiten op de computer.

Zodat de harde schijf vanuit 2 punten te benaderen is.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Is hier een usb-splitter voor beschikbaar of een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

met een thuis netwerk, als je je PS3 opneemt in het netwerk en je computter met daaraan je hardeschijf deelbaar hebt kan je die benaaderen met je PS3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dat onmogelijk, omdat dan beide apparaten tegelijk de controle over de harde schijf hebben.
rose
13 jaar geleden
Nee, dat kan enkel met een netwerkschijf of per USB, maar dan na elkaar, niet tegelijk.