Kan mac afdrukken met andere merken van printers of moet dit speciale printer zijn?

Ik ben van plan om mij de nieuwe macbook pro 13" te kopen, maar vroeg me af ofdat ik kan afprinten met een hp printer, of moet je voor mac speciale printer aankopen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan gewoon met alle printers. Er zijn drivers beschikbaar. Wij hebben thuis een draadloze HP-printer en daar printen onze 2 macjes en onze windows laptopjes allemaal naar toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan gewoon, je hebt niet eens je HP cd nodig, je Mac herkent bijna elke printer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle recente printers van grote merken hebben mac ondersteuning.

Het beste is om hiervoor even op de website van de fabrikant te kijken of er mac drivers beschikbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aprinten gaat niet lukken.
Afdrukken of printen zou geen probleem moeten zijn.