Partitie verwijderen/terug zetten?

Beste mensen, is het mogelijk op om Windows XP, Vista en Windows 7 een Partitie te verwijderen en terug te zeggen?

Ik heb op alle drie besturingsysteemen 2 partities, de C en D Schijf.

Ik wil de D Schijf terug zetten naar de C Schijf.

De C Schijf heeft 250GB en de D Schijf heeft 50.

Ik wil dus alles op een schijf in totaal dus 300 GB.
Iemand oplossing?

Bedankt

Toegevoegd na 19 minuten:
Hoe kan ik dit doen met Partion Magic? Kunt u me dat uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Partition magic kan dit, dit is betaald, er zijn ook gratis alternatieven die hetzelfde kunnen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een wel heel lastige vraag ,gezien het feit,dat we hier te maken,hebben met zowel fat-partities als ntfs-partities. Het lijkt mij het verstandigste om een image met Ghost op een externe schijf te plaatsen . Windows 7 laten ,staan..de andere te verwijderen en vervolgens op het W7 systeem die images later naar eigen wens inrichten. U beseft dat 300GB redelijk krap is ,voor deze systemen,neem ik aan. Succes er mee.

Groet:Zoekertje