kan ik time machine (van mn nieuwe macbook) gebruiken op mijn lacie harde schijf, waar ook al oude pc-bestanden op staan?

mijn mac kan de harde schijf wel lezen, want soms hoor ik dat een mac een pc-harde schijf niet eens herkent. maar kan ik dus, naast mijn oude foto's muziek e.d. die time machine opslaan op de harde schijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat kan volgens mij alleen als (een partitie van) de schijf HFS is geformatteerd. Als deze partitie dan groot genoeg is kun je deze gebruiken voor Time Machine.