Hallo. Ik heb een gloednieuwe computer, en hij restart zich continu automatisch. het heeft geen virus, wordt niet warm en zit geen stof

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Probeer het eens met zo weinig mogelijk randapparatuur, dus alleen monitor, muis en toetsenbord. Als dat ook niet lukt, zou ik gewoon teruggaan naar de winkel!
bamibal
13 jaar geleden
hij is toevalig niet aan het updaten ofzo dat hijdaarom steeds opnieuw opstart?

zo niet gewoon terug gaan naar de winkel.
ik heb het zelf ook eens gehad met een destijds zeer moderne Win95. en die had het zelfde probleem maar daarbij zat er een productie foutje in het mobo. dus als je het niet vertrouwt gewoon terug gaan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zelf dingen gaan proberen maar direct terug gaan naar de verkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
terug gaan naar de winkel
ik had ook zoiets dergelijks bleek dat een stekker van de harde schijf niet helemaal goed zat maar als je nog garantie hebt zou ik eerst terug gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets had ik ook toen ik mijn zelf in elkaar gebouwde pc net had. Het bleek dat de koeling op de processor niet goed vastzat.
Als je pc gloednieuw is, gewoon naar de winkel gaan, er zit waarschijnlijk een draadje of iets dergelijks los.
Daardoor schakelt de pc vanzelf uit, dat is een beveiliging tegen oververhitten.
Kimath
13 jaar geleden
De kans is heel groot dat de voeding te klein is. Dat kun je zelf testen, maar ik zou maar teruggaan naar de verkoper. Laat mog eens horen wat het was.