Is het mogelijk te printen met een HP Officejet 6310 met alleen een zwarte cartridge? (dus zonder kleuren patroon)

Dit omdat er eigenlijk alleen maar zwart wordt geprint en nu beide patronen zijn gaan lekken, zijn ze toe aan vervanging.

Het plan is alleen een zwarte te kopen, maar zonder kleuren, wil de HP dan wel printen of stopt het bij de melding "Plaats kleur" wat o.a. Epson en Canon doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (3)

Ik heb een andere printer van HP, en die van mij doet niets als niet beide cartridges gevuld zijn.

Als je de kleuren cartridge er wel inlaat, die leeg is, kan je misschien wel forceren te printen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er gewoon een lege kleurencartridge inzitten en een volle zwarte, en de mijne print nog prima, het kan dus prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in de afdrukopties bij de eigenschappen aangeeft dat je standaard in grijstinten wilt afdrukken (dat staat bij 'extra functies'), dan zal de printer niet protesteren maar het gewoon uitvoeren.
Amadea