Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een 24 " full HD pc-monitor met HDMI, waar moet ik op letten en waar kan ik hem het beste kopen ?

Het liefst onder de 200 euro, excl. pixelgarantie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
859

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aan deze specificaties en ook nog een goed merk, dat is nog gelukt ook :)

Iiyama TFT Monitor E2407HDS-B1 24", DVI, HDMI, Speakers (zwart)

Deze 24” wide LCD-monitor, de Prolite E2407HDS, heeft een echte Full-HD resolutie van 1920*1080 (16:9 ratio). Met het snelle 2msec panel en een grote contrastwaarde van 10.000:1 ACR maakt deze monitor tot een echte klasse apart. Daarnaast beschikt deze monitor ook over een Triple input voor digitaal en analoog signaal, bestaande uit HDMI, DVI en D-sub. Dit maakt hem uitermate geschikt voor de modernste Computers, Game-consoles en afspeelapparatuur. Het stijlvolle “Piano-black” design van de Prolite E2407HDS maakt hem ook een lust voor het oog.

* Display: 24" LCD TFT TN Panel
* Kijkhoek: H170/V160
* Contrast: 1000:1 (Dynamisch: 60000:1)
* Helderheid: 300cd/m2
* Responsetijd: 2ms
* Maximale Resolutie: 1920x1080
* Speakers: 2x3W
* Aansluitingen: VGA (D-sub), DVI, HDMI
* Afmetingen: 560x404.5x220mm
* Gewicht: 5.0kg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens bij Central Point (op het web) daar zul je eker slagen, alleen vind ik 200 euro wat aan de lage kant, dat bied meestal niet eens een distri.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salland Automatisering heeft vaak lage prijzen en heeft een goeie service:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar 200 euro voor een 24" is daar ook lastig, dit is een prijs waar een distri het niet eens voor kan leveren normaal gesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch levert SA er 2-3 voor 200 of minder. Voor een tientje meer heeft hij voldoende keuze. Ik zou bijvoorbeeld de Iiyama kiezen, als het echt onder de 200 moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn erwel, maar kijk naar de resolutie en wat de HDMI dan bied. Is niet veel bijzonders. Koop dan gewoon VGA krijg je meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zijn eis, niet de mijne.
LG heeft net een nieuwe LED-monitor op de markt gebracht. Hij is wel 23", maar kost € 189,-.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding