De printer moet te besturen zijn via een netwerk of via USB. Dan is het een kwestie van Systeemvoorkeuren > Afdrukken en faxen > Op het plusje drukken om een printer aan de lijst toe te voegen.

Laat hem even zoeken en als het goed is vind hij hem vanzelf, zo heb ik ook een printer werkend gekregen van 8 jaar oud waar Windows 7 in de verste verte te lui voor was om uberhaupt te herkennen. Maar daar is het Windows voor :-)

Toegevoegd na 7 minuten:
Hierbij een screen, je ziet dat mijn 6500 een Bonjour printer is. Dat zal bij jou anders zijn. Mijn 6500 is namelijk draadloos d.m.v. een Airport Express.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan heb ik nog de keuze tussen standaard, fax,IP en windows, fax zal ik al niet moeten kiezen waar hij in moet zoeken, maar kan het misschien wel standaard, IP of windows zijn? en hoelang kan het zoeken duren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Standaard is hierbij de goede tab. Dit zoekt gewoon de printers op. Zie mijn toevoeging van m'n originele reactie voor een screen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe druk ik af via iphoto? heb pas mijn macbookpro dus moet nog veel leren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhoto is een reden opzich om geen Windows meer te nemen. iPhoto neemt je zoveel werk uit handen! Afdrukken is dan ook zo simpel als simpel zijn kan, maar je moet het wel weten en ik kan me voorstellen dat je dat niet weet als je hem net hebt. Dubbelklik op een foto in iPhoto, zodat ie wordt vergroot. Klik op Archief linksbovenin, gevolgd door Druk af. Nu krijg je een paar opties te zien en kun je de printer kiezen waar je op wilt afdrukken. Mocht je verdere vragen omtrent Mac of Apple hebben, mag je altijd een berichtje sturen. Ik heb een enorme kennis als het hierom gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is heel vriendelijk van je. hij wil dus niet afdrukken, bij standaard vind hij niets , wel bij fax, printernaam: bluetooth DUN, soort: fax
bij IP weet ik het niet en bij windows vind hij mshome, klik ik op het pijltje heb ik keuze tussen esprimo en mb - een wisseling tussen letters en cijfers die in totaal 12 tekens vormen. als ik op 1 v.d. 2 klik moet ik me soort van aanmelden met een paswoord. dit weet ik wel niet meer. kan ik hier achter komen? ik zit momenteel op pc met mac langs me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm. Je hebt nog wel toegang tot de Mac zelf? Hoe oud is de printer? Bij mij ging het toen om een HP PSC 2110 van een jaar of 7 a 8. Misschien dat je voor deze printer een driver moet hebben, die kun je hier vinden: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=nl&cc=nl&destPage=softwareCategory&product=422000&=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe bedoel je met zelf toegang tot de mac? ik denk dat men printer zo'n 6-7 jaar oud is. Ik ben nu de driver versie 4.7.2 aant downloaden, dadelijk even installeren en zien wat het geeft. Hopelijk werkt hij dan. Ik zal je iets laten weten wanneer hij geïnstalleerd is en opernieuw met de mac heb getest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je het hebt over een wachtwoord, kon het zo zijn dat je Mac OS X niet meer in kon en daarvoor een wachtwoord nodig had. Laten we hopen dat de driver de oplossing is, ik hoor het graag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jawel het wachtwoord klopt, wat ik net zie is als ik bij mshome voor de mb - ... kies, en het wachtwoord moet ingeven geef ik dat en klopt het, ik an dan kiezen tussen printer, printer 2 en printer 4. ik kom net vanuit de douche en het downloaden is klaar. hij zegt dat ik de printer moet verbinden met pc via usb maar deze steekt al vanachter in de pc, en hij heeft altijd al kunnen afdrukken dus daar is niets mis mee? hoe komt dat hij dan zegt dat ik ze moet verbinden??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is me gelukt!!
wat ik als volgt deed:
ik ging op mijn pc naar printers en faxapparatuur.
drukte rechtermuisknop op de printer die ik gebruikte en koos voor eigenschappen.
daar koos ik voor delen en bij sharename stond printer 2.
ik drukte bij mijn Afdrukken en faxen op men mac voor het "+" en koos daar voor windows. koos daar voor mshome -> mijn naam van men map waar ik alles in share. mb-... en koos toen voor printer 2.
bij druk af via koos ik voor selecteer printersoftware en koos de printer: hp psc 2350 series, kies voeg toe en toen deed hij het. hoop dat dit ook voor andere gaat helpen.
echt super bedankt voor me toch te helpen chorro!!
respect man ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
btw, je zou van mij een plusje krijgen als ik niveau 2 was, maar dat ben ik nog niet :(