probleem met HP Deskjet F4280 All-in-one printer en Windows 7

Ik heb sinds kort het voor elkaar gekregen om de installatie succesvol af te ronden van mijn HP Deskjet F4280 printer. Mooi natuurlijk, maar ik zit met een problehem: als ik de printer aan zet komt de HP installer tevoorschijn met een soort error. Mijn vraag is dus: hoe los ik het probleem met de installer op zonder dat ik de installeer zelf hoef te verwijderen? (Ik ben trouwens niet zeker of dit wel zal werken...) Het is namelijk zo gegaan: Ik kocht de huidige computer waar ik nu op typ met Windows Vista Home premium. De printer was volgens de verkoper Vista Compatible. Bleek dus niet zo te zijn. (het staat trouwens wel op de cd hoes...) Dus de printer + de pc moest naar computerboer om de printer software geïnstalleerd te hebben. Ik heb Vista ongv. 2 jaar gebruikt. Later heb ik Windows 7 gekocht en "Bingo" het was weer zover. De printer. Ik heb dus maar bij de installer>eigenschappen>compatibiliteit gekeken en "Windows Xp service pack 2" toegepast en het lukte! de installatie zo worden hervat na het opnieuw opstarten en toen was het zover... Mijn vraag: hoe los ik dit op? Mijn specs zijn: Medion pc, Intel Core 2 quad q8200 @2.33 ghz,
Nvidia geforce 9600 GT, Medion geen idee moederbord, WD Digital 1000 GB hardeschijf. Ik weet dat mn pc al wat ouder is geworden maar toen ik em kocht was ie heel modern. Ik ben gelukkig met elk antwoord waarvoor ik iedereen alvast zeer bedank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
13 jaar geleden
Wat voor melding staat er precies in de error? Dan is het iets makkelijker om een oplossing te zoeken.
Kun je het uittypen of een screenshot maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat gebeurt er dan exact als je op 'Opnieuw' klikt?
That's the key question :).

Het beste antwoord

Je kan eens proberen:
1. Koppel de printer los.
2. Verwijder de printer in Windows (mogelijk staat dat onder: Start / Instellingen / Printers of Printers en faxen).
3. Reboot de PC.
4. Reboot de PC nog een keer. Sluit de printer aan nadat het inloggen volledig voltooid is. Windows zal de printer waarschijnlijk automatisch opnieuw toevoegen. Soms helpt dat. (dan) Een andere USB-poort gebruiken helpt soms ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moet je dan je pc rebooten? Bedoel je opnieuw opstarten? En trouwens: ik heb de usb kabel al in een andere usb-aansluiting gestopt. het werkte niet. Wel heel erg bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heeft mijn probleem opgelost. Dank u wel! En trouwens: u geeft altijd de beste antwoorden dus ik zat al een beetje stiekem op een antwoord van u te wachten. Excuses als dit verkeerd over komt.