Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

WeCare cartridge in een HP printer. Moet kunnen, toch?

Ik heb een HP Deskjet F4210 printer en stopte daar WeCare cartridges in, de WEC1216 (zwart) en WEC1217 (kleur). Eerst printte die vrolijk vanalles, maar sinds ik de zwart erin heb gedaan, is het hommeles. Beide cartridges herkende die opeens niet meer. Na een paar weken (ik heb niets anders gedaan dan die krengen eruit en erin stoppen) herkent ie opeens de kleurencartridge, maar van de zwarte wil die niks hebben. Ik heb de spuitmondjes al voorzichtig schoongemaakt , handleidingen doorgelezen, HP helpdesk geraadpleegd, allemaal zonder resultaat. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

HP (en Lexmark, komt uit dezelfde fabriek) staan erom bekend dat de aanschafprijs van printers heel laag is maar de toner / cartridges erg duur. Er zijn natuurlijk alternatieven maar die mogen (wetgeving!) niet exact gelijk zijn aan originele.

Het beste advies is helaas om een ander merk printer te kopen waar wel goedkopere originelen of alternatieven voor zijn. Een goed maar onbekender merk is dan bijvoorbeeld Canon, Brother of Epson.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben zelf niet zo tevreden over de recycle cartridges. Het heeft mij al een printer en een printer/fax gekost.
De printer kon niet meer worden gerepareerd en bij de printer/fax waren de print problemen opgelost toen ik er weer een origineel cartridge indeed.

Het bleek dat de inkt in de recycle cartridge droger/dikker was dan de originele. hier door ging de printkop stuk.

vanaf dat moment heb ik nooit meer een recycle cartridge gebruikt en heb ook geen problemen meer met mijn printer/fax.

Hopelijk zijn er mensen met met een positief verhaal, helaas kan ik die niet vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding