Welk computer progamma is het best om via Wifi me telefoon bestanden op me pc te zetten?

via USB kabbel gaat niet het gaat veeslte sloom dus dat ga ik niet doen Bluetooth is ook geen optie voor mij

5 maanden geleden
in: Hardware
Ritsuka
5 maanden geleden
Is WeTransfer een optie?
tinus1969
5 maanden geleden
Kabel zou t snelst moeten zijn - als dat veel te sloom gaat, hoeveel bestanden heb je dannwel niet?
Cryofiel
5 maanden geleden
Wat voor telefoon heb je?

Als het een Samsung is: Samsung SmartSwitch. Maar ja, dat gaat wel via een USB-kabel. Omdat dat sneller is dan wifi.

Via wifi? Zou ik gewoon via WeTransfer doen, zoals Ritsuka al suggereert.
Vortexxx
5 maanden geleden
USB gen2 is 480Mbit/s, een transfersnelheid waarvan je wifi router alleen van kan dromen, want die wifi-router van jou overstijgt de 80Mbit vaak niet eens. Je moet dan wel je telefoon in een geschikt USB gen2 poortje steken (met blauw binnenin) want USB gen1 met zwart plastic dingetje is eigenlijk alleen geschikt voor dingen als keyboard en muis.

Antwoorden (2)

Ik gebruik hiervoor airdroid (app op telefoon) en website op pc. De basisversie (voor 1 telefoon is gratis).

Het is erg overzichtig en snel en werkt in de twee richtingen (je kan dus bv ook muziek opladen naar je telefoon). Telefoon en pc moeten op hetzelfde wifi netwerk zitten
Plaatje bij antwoord
5 maanden geleden
Bij "Bestandsbeheer" heb je onderaan de optie "PC-bestandsoverdracht". Als je daar op klikt dan vertelt het scherm wat je verder doen moet. Wel even zoeken waar de bestanden staan die je wilt kopiëren.
5 maanden geleden