Samsung tablet a7 model sm-t502 kun je deze in de auto opladen met 24 volt en 15 ampere?

Nu gebruik ik de 12 volt 5 ampere aansluiting maar het lijkt of deze het bij kan werken als ik de tablet continu aan heb staan ( ik gebruik hem als navigatie) dus kan ik dan de 24 volt 15 ampere aansluiting gebruiken om mijn tablet hieraan (direct zonder omvormer of wat dan ook) op te laden?

een jaar geleden
in: Hardware
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Neem aan dat je een nu een omvormer voor de 12v aansluiting gebruikt.
Deze zal dan niet geschikt zijn voor 24v.
19teusvanhemert59
een jaar geleden
nee ik gebruik nu geen omvormer, hiervoor heb ik een ouder model Samsung tablet (van ca 10 jaar oud) gebruikt ook zonder omvormer en dit ging goed tot er iets op het lcd scherm viel en de tablet onbruikbaar was.
TurfGraver
een jaar geleden
Wat voor aansluiting zit er op die tablet dan?
Of zit hij in een houder waar de voeding (omvormer) inzit?
19teusvanhemert59
een jaar geleden
Op de oude tablet zat een usb A of B aansluiting, op de nieuwe tablet zit een USB C aansluiting.
19teusvanhemert59
een jaar geleden
Ik heb het hier over een vrachtauto met cigarettenaansteker 12volt 5 ampere aansluiting en wil de 24 volt 15 ampere aansluiting gaan gebruiken voor de nieuwe tablet op te laden, maar kan dit wel kan het tablet deze spanning aan ?

Antwoorden (1)

Nee, de Samsung tablet a7 model sm-t502 is alleen geschikt voor 5V/2A opladen.
10 maanden geleden
LeonardN
10 maanden geleden
Met die logica kan je hem ook niet laden in een auto 12v of op netstroom? 220v.