Hoe maak ik een muziek mapje aan voor de zumo xt?

heb een zumo xt navigatiesysteem met mogelijkheid voor plaatsen micro sd kaart om muziek te beluisteren via dat kaartje ipv via de telefoon, alleen het lukt me niet om een map op de goede manier aan te maken, wie weet hoe je een map voor mp3 moet noemen? het schijnt volgens anderen dat het werkt met folders in een map, geen idee hoe dit werkt en hoe deze map te maken, kan iemand me in duidelijke taal uitleggen hoe je dit moet doen?

een jaar geleden
in: Hardware
2.6K
SimonV
een jaar geleden
Bron:
Als een MP3-map niet zichtbaar is, kunt u er een maken door op de toetsenbordcombinatie Shift+Ctrl+N op een pc of Shift+⌘+N op een Mac te drukken en de nieuwe map de naam MP3 te geven.
Een MP3-map is niet nodig, maar helpt wel om al uw MP3-bestanden op één plek te bewaren.
https://support.garmin.com/en-US/?faq=tytHec27o01tlI9YgQASL6
hoopke
een jaar geleden
Heb de map intussen MP3 genoemd met daarin submappen met de mp3's maar krijg nog steeds deze melding: Geen nummers gevonden.Kopieer muziekbestanden naar de MP3-map om nummers af te spelen

Antwoorden (2)

Als een MP3-map niet zichtbaar is, kunt u er een maken door op de toetsenbordcombinatie Shift+Ctrl+N op een pc of Shift+⌘+N op een Mac te drukken en de nieuwe map de naam MP3 te geven.
Een MP3-map is niet nodig, maar helpt wel om al uw MP3-bestanden op één plek te bewaren.

De Zumo XT kan MP3-bestanden lezen uit het interne geheugen van uw apparaat of een geheugenkaart. Het gebruik van een geheugenkaart waarop de MP3-bestanden van een oudere Zumo zijn geladen, werkt mogelijk niet meteen.
Wanneer de geheugenkaart in de Zumo XT is geïnstalleerd, moet deze volledig worden uitgeschakeld en vervolgens weer worden ingeschakeld om de bestanden te kunnen herkennen.
Het apparaat leest de MP3-bestanden van de geheugenkaart zodra deze opnieuw is opgestart.
SimonV
een jaar geleden
Om een muziek mapje aan te maken voor de Zumo XT, moet je eerst de muziekbestanden downloaden naar je computer. Vervolgens sluit je de Zumo XT aan op je computer met een USB-kabel. Open de Zumo XT-map op je computer en maak een nieuwe map aan voor je muziekbestanden. Kopieer de muziekbestanden naar deze map en sluit de Zumo XT af. Je muziekmapje is nu aangemaakt.
10 maanden geleden