Een week geleden heb ik een hd gekocht op www.externe-schijf.nl. Het kopieren van bestanden groter dan 4gb kan een probleem opleveren. Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja, formatteer de schijf zelf opnieuw, maar nu in het NTFS formaat. Dan heb je daar geen last meer van.
escape
13 jaar geleden
wat Escape hierboven schrijft.

je schijf is nu als FAT geformateerd en kan geen hele grote bestanden aan. NTGS wel.

Ga gewoon naar Mijn Computer, kijk welke schijf je externe schijf is, rechtse muisknop gebruiken en dan formateren kiezen. daar heb je de keuze van NTFS ( snel formateren is goed genoeg en gaat sneller )