Welke VR headset is compatible met de Samsung Galaxy S21 (regular)?

Gaat om de reguliere versie van de S21, niet de Plus of Ultra.
Hoeft niet een VR headset te zijn van Samsung.

2 jaar geleden
in: Hardware
7.6K
LeonardN
2 jaar geleden
Geen antwoord, maar ik heb een jaar geleden hetzelfde gedaan. Een headset gekocht voor m'n Galaxy S9 (Samsung Gear VR). Behoorlijke tegenvaller. Op zich vond ik de VR-beleving wel leuk, maar het is technisch gewoon beneden peil, en zeker qua software-aanbod. Toch de Oculus Quest 2 gekocht en echt een veel betere beleving. Vooral de controllers, maar ook het feit dat je niet meer met je telefoon moet rommelen.
Wel jammer dat je een Facebook-account ervoor moet hebben (of aan moet maken), maar qua software/games aanbod echt veel beter.
Oh en mocht het niet duidelijk zijn, de Quest 2 is een standalone apparaat, maar als je een leuke gamePC hebt kan je hem ook daaraan koppelen.

Het beste antwoord

Virtual Reality bril - VR-i EVOLUTION 3S

https://www.bol.com/nl/nl/p/virtual-reality-bril-vr-i-evolution-3s/9200000073268454/?Referrer=ADVNLGOO002073-G-115828736339-S-293946777986-9200000073268454&gclid=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFSY364wYsHQixJ14hF9p0ngS5t7QhACHMXt41OHQEGfjMQ58ugy2nBoCZX8QAvD_BwE

Productbeschrijving
De kwalitatieve hoogwaardige VR-i EVOLUTION 3S met zijn extra grote lenzen behoort tot de beste VR brillen in zijn soort. De extra grote lenzen zorgen voor een scherp beeld en dus een spectaculaire beleving. Tevens zijn de lenzen voorzien van een "Blue Light Filter" om vermoeide ogen tegen te gaan. De VR bril is geschikt voor elke smartphone en te gebruiken door jong en oud (vanaf 3 jaar).
Met de VR-i virtual reality bril kan je optimaal genieten van 3D virtual reality games, 360 graden films en applicaties. Op YouTube kan je bijvoorbeeld al duizenden 360 graden films bekijken die geschikt zijn voor je VR-i bril. Voor een optimale beleving wordt aangeraden de VR bril te gebruiken in combinatie met de VR-i RHYTHM ANC bluetooth koptelefoon. Apps kan je downloaden via de app store of Google Play.

....
Samsung galaxy S21 Samsung galaxy S20
Samsung galaxy S10
Samsung galaxy S10+
Samsung galaxy S9
Samsung galaxy S9+
Samsung galaxy S8
Samsung galaxy S8+
Samsung galaxy S7 Edge
Samsung galaxy S7
....
LeonardN