Hoe koppel je een Jabra Evolve 65 terug aan de bluetooth dongle?

Deze koptelefoon is via een bluetooth dongle te gebruiken. Echter werkt dit niet meer. Ik denk dat het aan een ander apparaat gekoppeld is geweest, maar ik weet niet hoe je dat moet terug zetten.
In de datasheet (https://conteltlc.it/WP/Jabra_Evolve65_Datasheet.pdf) staat wel weergegeven hoe je het aan een ander apparaat kan koppelen, maar niet hoe je het weer terug zet (er staat alleen dat de koptelefoon standaard aan de dongle gekoppeld is).

2 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Volg de stappen hieronder (of volg de pagina in de bron) om de dongle opnieuw te pairen met de Jabra headset:

"Plaats de Jabra Link bluetooth-adapter in een vrije USB-poort van uw computer.
Open Jabra Direct.
Klik op Bluetooth.
Controleer of het Jabra Bluetooth-apparaat ingeschakeld is, binnen bereik is en klaar is om verbonden te worden (in koppelmodus).
Onder Beschikbare Bluetooth-apparaten(Available Bluetooth devices) klikt u op Zoeken (Search).
Het apparaat dat u wilt koppelen met de Jabra Link Bluetooth-adapter wordt onder Beschikbare Bluetooth-apparaten (Available Bluetooth devices) weergegeven.
Klik dan op Verbinden (Connect) om te koppelen.
Het gekoppelde Jabra Bluetooth-apparaat wordt onder GekoppeldePaired devices apparaten (Paired devices) weergegeven."
2 jaar geleden
Thecis
2 jaar geleden
Gisteravond op deze manier inderdaad voor elkaar gekregen. Hartelijk dank!