Hoe groot moet partitie C: zijn om Windows XP er op te installeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Ik adviseer je minstens 20-30 Gb hiervoor te reserveren. Je komt dan later niet in de problemen met updates en programma's die je installeert.

De meeste schijven zijn 80Gb+ tegenwoordig dus je heb dan in ieder geval nog 50GB aan schijfruimte. Eventueel kun je er een (externe) schijf bij nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uitstekend uitgevoerd en succesvol bedankt!!!!

Andere antwoorden (2)

Ik zou daar toch minimaal 5GB voor reserveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je daarna ook met die windows werken? Indien Ja, dan zou ik hem heel groot laten... Dan krijg je nooit problemen met plekgebrek... Harde schijven zijn niet duur meer, dus neem een hele of halve terabyte voor de C:, dan heb je nooit problemen... En hou die dan ook nog eens zo leeg mogelijk... Als harde schijven voor 80% vol zitten gaan ze al heel sterk in perfromance achteruit, en fragmenteren veel meer ook nog eens... Zo zou ik dat doen...