Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een tabletscherm volledig stuk gaan doordat de iPad niet uitgegaan is?

De ipad mini van mijn mama is intussen zo ongeveer 5 jaar oud. Deze avond is het scherm niet uitgegaan na gebruik, ik vroeg me al af waar de verbrande geur vandaan kwam. Mijn mama wou daarnet nog eens iets nakijken op haar ipad en toen ze de hoes openklapte wableek het scherm volledig stuk te zijn. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Op gezeten?
Accu geëxplodeerd?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er is niemand op gaan zitten.
Denk niet dat de accu geexplodeerd is, heb ipad deze morgen eventjes opgeladen via een powerbank en dat lukte. Zo kon ik er alle gegevens nog van wissen. Was wel iets moeilijker dan gewoonlijk om het juiste te gaan selecteren omdat de tekst gemakkelijk versprong.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zo te lezen kortsluiting gemaakt. Of wat ook wel eens gebeurt dat de accu
'uitgezet' is. In de zin van geploft is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik twijfel of accu wel echt geploft is, kon deze nog opladen deze morgen, voor de veiligheid had ik wel een powerbank genomen hiervoor. Zo konik dan de gegevens wissen, met wat gesukkel ging dat nog.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dus u kunt hem wel gewoon aanzetten dus? Dan zou het mogelijk zijn dat het backlight kapot is. Als u hem aanzet kunt u dan wel u bureaublad zien? In de zin van heel donker maar wel beeld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding