hoeveel is mijn videokaart nog waard?

ik ben er sinds kort achter gekomen dat om een bepaalde game te spelen, ik een betere videokaart met meer ramgeheugen nodig heb. daarvoor wil ik mijn oude videokaart gaan verkopen zodat ik meer geld heb voor de betere videokaart. alleen ik weet niet hoeveel mijn video kaart nog waard is, de videokaart die ik heb is de NVIDIA GeForce GTX 1060 3 gigabyte.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
3.9K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Rond de €130.
LeonardN
4 jaar geleden
https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/aanbod/#filter:q1bKTq0szy9KUbJSMjQwM1DSUQJyUovcMlNzQGIFRZlZxTDB4PyiEqBYYnEyXKQgNdkTqE7XUEepIDE9NTizKlXJytDAoBYA

Antwoorden (1)

Voor de 3GB versie kan je nog 100-120 eu vragen.
LeonardN