Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een laptop, de letters A,T en B doen het niet goed op mijn toetsenbord. Hoe los ik dit op?

de letters: A, T en B doen het niet als ik ze normaal intyp. Ze doen het wel op het moment dat ik een andere toets intyp. Bijvoorbeeld als ik shift ingeklikt hou kan ik deze letters gewoon intypen. Ook als ik een andere letter ingeklikt hou kan ik de A, T en B gewoon intypen. Het licht er dus niet aan dat me toetsen bord vies is. Wat kan ik doen? Het gaat trouwens om een lapob.
is inmiddels opgelost, lag aan de drivers.
OPGELOST

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit probleem komt vaker voor. Toch is de oorzaak soms een vuil toetsenbord. Het toetsenbord op de kop houden en leegschudden blijkt dan soms al te helpen.

Als dat niet werkt, kun je voor een betere reiniging gaan. Zo kun je een spuitbus met perslucht gebruiken om vuil tussen je toetsen weg te blazen. Houd je toetsenbord daarbij op z'n kop, zodat alle viezigheid eruit valt. Daarnaast bestaan er speciale toetsenbord stofzuigertjes waarmee je de kruimels en het stof tussen je toetsen vandaan zuigt.
Eventueel haal je de toetsen van je toetsenbord af. Als de toetsen erg vast zitten, gebruik dan een gebogen paperclip om het verwijderen gemakkelijker te maken.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding