Is er een manier om een 64GB eMMC opslag te upgraden naar 128GB?

Ik wil mijn oude school notebook uittesten en erin kijken. Nou zit er een 64GB eMMC in en ik zou die willen upgraden naar een 128GB. Maakt niet uit wat voor soort opslag de 128GB is.

Type notebook:
Dell Latitude 3190

Sorry als er wat domme fouten inzitten. Ik zit het nog te leren

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
3K

Antwoorden (2)

eMMC = een afkorting voor het woord Embedded MultiMedia Card.
( Vrij vertaald een geïntegreerde multimedia opslagkaart. )
Niet makkelijk, het zit achter de accu.
https://youtu.be/__SaldaugGM ( bekijk zelf )
4 jaar geleden
Volgens de handleiding kan je de SSD vervangen door een grotere drive.
1. Instructies voor het verwijderen Voordat u de Solid State Drive (SSD) verwijdert:
I. Zorg ervoor dat tijdens de installatie of verwijdering van hardware altijd een goede back-up van alle gegevens wordt gemaakt
ii. Koppel alle telefoon-, netwerk- of USB-kabels los van de computer
iii. Koppel de computer en alle aangesloten apparaten los van het stopcontact
iv Verwijder de onderplaat en de batterij
2.Verwijder de enkele schroef waarmee de SSD-kaart vastzit [1]. Wanneer de SSD opduikt, tilt u de SSD-kaart uit de connector [2].
(Vertaald uit het Engels (zie link)