Mijn pc ondersteunt Miracast niet, hoe kan ik mijn computerscherm streamen naar mijn Smart TV?

Mijn pc ondersteunt Miracast niet, m'n pc bestaat uit de volgende componenten ~>

Moederbord: Asus ROG-Strix-X570-I-Gaming

Grafische kaart: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC

Processor: Ryzen 7 3700X

Ik heb vernomen dat noch mijn grafische kaart, noch mijn processor Miracast ondersteunt, dus ik kan in normale omstandigheden deze functie niet gebruiken. Ik vraag mij af of er toch een manier is om mijn computerscherm alsnog te kunnen streamen naar mijn Philips Smart TV? Zo ja, hoe?

PS: ik wil de screen mirroring op mijn pc voornamelijk gebruiken om films & series te streamen naar mijn Smart TV.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.8K

Antwoorden (1)

Heel simpel, je koopt een Chromecast of Chromecast Ultra.
En dan doe je de film of serie streamen naar de Chromecast of Chromecast Ultra.
( Met VLC of de Chrome browser )

Jou pc heeft genoeg vermogen, Maar heeft jou tv ook zoveel vermogen ?
Plaatje bij antwoord