Welk 2-in-1 (convertible) AZERTY laptops bestaan er zoal met een Intel i7 8750H of 9750H processors?

De meeste convertible laptops hebben een Intel Coffee Lake of Whiskey Lake processor. Echter, ik zoek eentje met een Intel i7 8750H of een 9750H processor, deze zijn krachtiger. Bestaan er zo'n 2-in-1 convertible laptops met een AZERTY toetsenbord layout?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Antwoorden (1)

Zijn er niet veel, want ze zijn erg duur.
HP ZBook Studio x360 G5 5UC39EA