Kan ik mijn laptop gebruiken als scherm?

Kan ik mijn laptop gebruik als main scherm voor mijn computer, dus dat dat mijn enige beeldscherm is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
29.1K

Antwoorden (1)

Dit kan, maar alleen als jouw laptop dit ondersteunt. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de kans dat jij een laptop hebt die dit ondersteund, erg klein is.

Je laptop heeft waarschijnlijk wel een HDMI-port. Dit is een HDMI-uitgang en kan je gebruiken om(met een HDMI kabel) het beeld van je laptop, weer te geven op een ander scherm.
Wat jr laptop waarschijnlijk niet heeft, is een HDMI-ingang. Je MOET een HDMI-ingang hebben, wil je het beeld van een ander apparaat weergeven op je laptop.

Let wel op, een HDMI-uitgang gebruiken als ingang kan schadelijk zijn voor je laptop!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe kan ik weten of mijn laptop een hdmi ingang heeft
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit zal vrijwel altijd aangegeven zijn op de laptop zelf, ergens in de buurt van de HMDI-port. Als je maar één HMDI-port hebt mag je er vanuit gaan dat dit een HMDI-uitgang is en deze niet gebruikt kan worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een idiote mogelijkheid is om de beelden van het ene scherm te streamen via het netwerk naar het andere scherm. Vraag mij niet "hoe". Vergeet het maar.