Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Bluetooth muis werkt heel gebrekkig op mijn MacBook. Waar ligt dit aan?

Ik heb een Logitech V470 muis en een zwarte MacBook. Bluetooth staat altijd aan op mijn Mac. Als ik mijn Mac aan zet, zet ik snel daarna ook de muis aan. Deze vinden elkaar en als mijn Mac is opgestart kan ik de muis gebruiken.

Al snel volgt daarna de melding dat de verbinding verbroken is. Na een paar keer klikken en enkele seconden, komt de verbinding weer tot stand, om een paar seconden daarna weer snel verbroken te worden. Dit vindt een aantal keer plaats (meestal keer of 5) en daarna kan ik mijn muis gewoon gebruiken. Het vreemde vooral is juist dat dit niet altijd zo is. Hij doet dit wel vaak, maar soms heb ik helemaal geen problemen als ik ze aan zet.

Ik heb van alles al geprobeerd. Software van Logitech staat op mijn Mac. De muis aan- en uitzetten werkt evenmin en ook het opnieuw verbinden en registreren heeft geen nut.
Ik heb zelfs een nieuwe muis gekregen van de winkel waar ik hem gekocht heb, maar nadat ik deze nieuwe muis thuis uitgeprobeerd had, bleef hij dezelfde problemen vertonen.

Wie kan mij wél helpen?

Dit is de muis:
http://www.logitech.com/en-us/mice_pointers/mice/devices/3287

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heeft jouw notebook wel diezelfde bluetooth versie als je muis. Want dat kan dus veel problemen geven. Daarnaast ligt het er ook aan welke software je gebruikt. Onderstaand een goed link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je al 2 muizen hebt geprobeerd en beide keren loop je tegen dezelfde problemen is er maar een antwoord logisch. de bluetooth van je mac doet het niet goed. heb je al andere apparaten aan je mac via bluetooth aangesloten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding