Is een ipad een goede vervanger voor een macbook?

Ben alleen aan het internetten, text verwerken en twitteren.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
2.1K
crispy
4 jaar geleden
voor tekstverwerken is een iPad niks, je kan er wel een toetsenbordje bij kopen maar die zijn erg klein en onhandig.
bamibal
4 jaar geleden
Als je hem alleen voor die doeleinden gaat gebruiken is het veel voordeliger om een windows-laptop te nemen.

Antwoorden (1)

Nee, een iPad is in jouw geval geen goed alternatief.

Als je lange stukken tekst typt, is een echt toetsenbord veel handiger. Je kunt op een iPad Pro wel een bluetooth toetsenbord aansluiten. Maar een muis of trackpad ontbreekt. Je moet verbeteringen aanbrengen met je vingers.
Met de Macbook kun je gemakkelijk in vijf openstaande Word-documenten werken.

Foto’s maken
Op het vlak van foto’s en video’s maken wint iPad het uiteraard van MacBook. MacBook beschikt alleen over een selfiecamera, iPad over een voor- en achtercamera. Maar die mogelijkheid gebruik jij dus weinig.
SimonV