Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

draadloze netwerk

Hallo degene die dit leest

Ik heb Windows 7 en ik heb de draadloze netwerk even uitgeschakeld en toen ik hem weer inschakelde deed hij het niet

Mijn vraag is dus ........
HOE KRIJG IK HEM WEER AAN DE PRAAT?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heb je de process perongeluk uitgezet ofzo; gebruik je een programma waarin staat welke opstart programma's er automaties gestart worden? zo ja ---> zoek voor elk process op wat het is en doet, als die van je draadloze netwerk al aan staat; zet je die uit, herstart je je computer en daarna zet je hem weer aan en weer opnieuw opstarten.

Het kan ook dat je iets hebt gedownload en staps hebt gevolgd van een virus zonder dat je het weet (ooit bijna ingetrapt, kijk uit voor het NET32 Virus) het vroeg me toestemming te geven over netwerk.exe : maar ziets valt op! controleer het! dit is een waarschuwing voor iedereen; een normaal bestand vraagt niet zomaar toegang tot de system en system 32 map!
dus goed opletten ;) (misschien kan je dit ook nog proberen http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7systeemherstel.htm ) succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het geprobeerd maar lukte niet :'( weet je misschien nog meer ideeën?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet gelukt met je maar ik vond wel dat je het beste antwoord gaf wand andere dingen die het niet meer deden doen het weer erg bedankt en als k weer n technische vraag heb p.m. ik eerst u!

Andere antwoorden (2)

Computer opnieuw opstarten, modem resetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opnieuw opstarten al 10 keer gedaan helpt niks modem resetten :S heeft er niks mee te maken!
Waarschijnlijk kan deze de draadloze router even niet vinden. Als je deze opnieuw laat zoeken zal het netwerk waarschijnlijk weer gevonden worden.

Als het een laptop is, dan kan je nog per ongeluk het knopje voor "uitschakelen wifi" aangetikt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heeft niks met de router te maken het is de laptop zelf en alle software zijn geïnstalleerd !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding