Waar vind ik reviews voor het beeldscherm DELIUM LM1805?

Wie een link geeft met enkele reviews VAN DAT TYPE BEELDSCHERM, krijgt meteen de 10 punten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

http://www.vandenborre.be/WEB/NL/PC-Scherm/DELIUM-LM1805/Page77.vdb?Detail=KmqaQqqaNytbbe9nR6qaLytnPuNn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Linkje is in het Engels maar met review
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onder het tabje "reviews" staan geen reviews op die website of zie ik ergens verkeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt had elders gekeken nmaar de review, was er maar een is verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch nog wat gevonden: DELIUM LM1805
Lees hieronder de mening van andere surfers over dit product Aantal reviews : 2 RAFC, Wilrijk, 09.02.10
Voor die prijs een prima toestelletje, werkt prima en goed beeld. Noluds the Revenger, Kerksken, 03.01.10
Onbekend merk, slechte kwaliteit, geen aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron: http://www.vandenborre.be/WEB/NL/PC-Scherm/DELIUM-LM1805/Page77.vdb?Detail=KmqaQqqaNytbbe9nR6qaLytnPuNn oftwel.. zie mijn antwoord
Helaas maar 1 link met 2 reviews kunnen vinden.
Bevindingen zijn niet superpositief.