Wat kan het zijn dat mijn beeldscherm van mijn Acer laptop het niet doet?

Hallo iedereen!
Ik heb dus een acer laptop (3 a 4 jaar oud). Ik startte hem dus laatst op en het beeldscherm bleef zwart terwijl de laptop zelf wel aan ging. Mijn probleem is nu dat het beeldscherm het soms wel doet als je hem opstart en soms niet. Weet iemand wat ik misschien kan doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Bij dit soort klacht is het vaak een verbindingsprobleem. Een vuil of los contact in de verbinding tussen lap-top en beeldscherm. Meestal krijg je dan wel ergens beeld als je het scherm verder opent of dicht doet, maar ook in dat geval zal je er mee naar een deskundige moeten voor reparatie.
jc54