Welke RAM geheugen moet ik precies halen voor mijn laptop?

Hallo, ik heb een laptop waarin 4GB DDR3 is in geinstalleerd, maar ik moet van mijn opleiding minimaal 8GB hebben. Hoe weet ik nou precies welke RAM in mijn laptop kwam. Ik zoek dus naar een 8GB ram geheugen. Ik heb foto's van mijn specs in mijn laptop hier onder

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je moet school zeggen dat je 8 hebt, merken ze niks van en jij kan een aantal biertjes extra drinken.
TurfGraver
5 jaar geleden
Eens met ManzktVrouw.
Maar mocht er toch vreemde dingen gedaan moeten worden dan wel nodig zijn.
https://www.ram-geheugen.nl/product-categorie/pc3-12800/?filter_geheugen-geschikt-voor=laptop&filter_type-geheugen=ddr3
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is namelijk voor mijn ict opleiding
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat weet ik nog niet zeker, maar ik doe de ict opleiding
TurfGraver
5 jaar geleden
Heb nog nooit een ict opleiding gedaan (en ja verscheidene gedaan) waarin dat vereist was. Wat voor opleiding is het?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
je moet voor je opleiding minimaal 8GB hebben zeg je, welke software moet je dan op je laptop kunnen draaien.

Antwoorden (1)

Dan ga je naar replacedirect.nl en voer je je laptop in en haal je precies dezelfde RAM die er al in zit maar dan heb je hem twee keer.

Ga je ICT doen? Dan is soms 16 zelfs handiger.