Als ik een Nvidia GTX 760 2gb in mijn systeem stop, blijft de Onboard graphics card (Radeon HD 3000 1GB) dan ook?

Lijkt mij wel leuk als ik 3GB totaal in mijn pc heb, maar het is van Nvidia en Radeon HD dus..........?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, dat moet je expliciet uitzetten in je bios als je dat niet wilt. Wat je nog moet veranderen in je bios is dat je nieuwe nvidia de kaart is waar je monitor het eerst op moet initialiseren(dat is de POST meldingen en eventueel je windows boot selectie) standaard gaat on-board voor PEG, je moet dan even PEG voor on-board instellen, in windows kun je dat je gewenste monitor indeling maken (desktop boven elkaar of naast elkaar) Ze kunnen in ieder geval niet elkaars resources delen, dus je kunt je grafische prestaties niet bij elkaar optellen.....