Welke computer raden jullie mij aan en waar?

ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen. Hij mag niet te duur zijn natuurlijk. Hij moet Just Cause 2 vlot kunnen draaien en de meeste applicatie software.
Welke computer raden jullie mij aan? Niet boven de 1.000 euro aub. Het hoeft dus geen zware spel computer te zijn van 2500 euro!

Dus welke computer raden jullie mij aan? Ik woon in Olen. Dus ik wil ook niet te ver rijden.

Toegevoegd na 11 minuten:
zoiets als dit
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[223635]=1&product[7517]=1&product[235982]=1&product[199428]=1&product[255040]=1&product[229360]=1&product[270185]=1&product[253337]=1&product[42465]=1

WEET ER IEMAND EEN WINKEL IN BELGIE DIE GOEDKOOP IS, EN WAAR IK BIJVOORBEELD VOOR 800 EURO HETZELFDE CONFIGURATIE HEB ALS IN DE LINK HIERBOVEN..... ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet om het een of ander maar Just Cause 2 is niet echt een leuk spel vind ik zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind 1000 euro nog best een aardig bedrag voor een nieuwe pc. het spel ken ik niet kan je de beoogde specs noemen? werkgeheugen, HD, grafische kaart ed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop toch een laptop veel handiger!!!

Het beste antwoord

Ik sluit me aan bij Stippel. ik stel zelf pc's samen voor mezelf, maar als mensen me vragen ( leken ) wat de beste pc in prijs/prestatie is, zeg ik steevast, Medion van de Aldi :)

ik zou wel niet voor de pc van 499 gaan, maar die voorbijkomen voor een 799 voldoen meestal wel aan de normen.

en dan kan je later nog altijd een zwaardere videokaart erin proppen.

Toegevoegd na 16 minuten:
( welke resolutie van monitor heb je ? want ik draai Just Cause op 1368x768 plasmascherm voluit, op een intel core duo 8600 met een radeon HD 4870 )

dus op het systeem in de link hieronder, zal het zeker goed draaien en heb je nog wat geld over :) om nog wat geheugen bij te kopen of zo :p

Toegevoegd na 19 minuten:
wel ff checken of het de HD 5770 of HD 4890 is, want dat is onduidelijk op die link. ( nu zal de HD 4890 ook zeker en vast voldoen voor je game )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga eens hier kijken is een webshop en die zijn goed en betrouwbaar en zeer voordelig. http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,492/category_id,28/option,com_virtuemart/Itemid,26/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop het laatste modelletje Medion PC dat bij de Aldi in de verkoop gaat, en je zit altijd goed. Houd de folder in de gaten want een keer in de paar maanden hebben ze PC's bij de Aldi.

Je gaat het niet geloven maar deze tip krijg ik altijd van onze software-leverancier (hele zware applicatie!) als ik vraag op welke configuratie ik het beste kan draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de laatste nieuwe pc van de aldi kreeg nochtans wel zeer slechte reviews op internet