Als je een externe harde schijf in je computer stopt krijg die een bepaalde naam, hoe pas je die aan?

Mijn externe schijf heette eerst F: en nu ineens G:. Alle snelkoppelingen en sommige save games doen het niet meer. Moet ik allemaal apart weer aan passen, geen zin in. Hoe verander ik die naam weer in F:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Klik op de rechtermuisnknop van 'Mijn Computer', kies 'beheren'. Nu zit je in Computerbeheer. Zoek in de boomstructuur de optie 'Schijfbeheer'. Klik hierop. Ga nu met je muis op de partitie staan waarvan je de letter wilt veranderen, en klik nu met de rechtermuisknop op 'Stationsletter en paden wijzigen'. De rest wijst zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toppie antwoord