Heeft een Toshiba Satellite 210CT een integrated AC Adapter?

Ik was op zoek naar een adapter voor de oude laptop. Maar nu zag ik dat dat hij een "Integrated power supply: Autosensing 100-240 V AC adaptor for world-wide usage" zou hebben. Nu vermoed ik dus dat er alleen een passende stekker in hoeft en er geen noodzaak is voor een externe adapter. Maar ik ben niet technisch, voordat ik de laptop opblaas....
Kan iemand mij aangeven of het klopt dat er geen externe adapter nodig is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Hier is inderdaad geen externe adapter voor nodig. Je kan deze zo aan het Europese en/of Amerikaanse stroomnet hangen. De adapter zit in de laptop zelf verwerkt.
LeonardN