Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn prefetch gegevens?

Wat zijn verouderde prefetch gegevens?
Onder welke programma' s vind je die?
Moet je die verwijderen??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Prefetch gegevens zijn letterlijk gegevens die vooraf opgehaald zijn.

Vaak zijn het gegevens die waarop een (onderbouwde) voorspelling gebaseerd kan worden.
Uiteraard kunnen die brongegevens in de tijd veranderen. Dus voor de definitieve cijfers vastgelegd kunnen worden moeten vaak de verouderde prefetch gegevens vervangen worden door de definitieve brongegevens.

Omdat je verder helemaal geen context levert kan ik je helaas niet vertellen onder welke programma’s je die vindt en of ze verwijderd kunnen/moeten worden.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank u wel voor uw antwoord. Ik heb geduld hoor, maar dacht dat Goeie Vraag mijn vraag misschien niet interessant vond of dat deze vraag al gesteld was.
Als toelichting wil ik u zeggen dat de term ' verouderde prefetch gegevens' voorkomt op de site van Priform CCleaner professional en wel onder de noemer 'Geavanceerd'. Ik weet niet of ik dat onderdeel wel/niet moet aankruisen ten behoeve van de cleaning.
Welke onderdelen acht u onder de noemer 'Geavanceerd' nog meer van belang ten behoeve van de cleaning?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding