Grote kans dat ie kapot is.
Je kunt de onderstaande utility proberen om je schijf te wissen, maar de kans is klein dat het slaagt.
En LET OP dat je USB-stick kiest, anders wis je misschien je harde schijf. Als het lukt moet je hem eerst weer formatteren.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Fdisk draaien wellicht, dan wordt alles gewist inclusief de beveilingssoftware. Let op dat je de juiste schijf kiest anders kun je andere dingen verliezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Onzin. Fdisk is een DOS/Windows 95/98/ME utility.
En op een schrijfbeschermde stick helpt dat geen bal.
Je kunt wel lezen?
Heeft je USB stick een klein schuifje? Zoja, schuif die eens een andere kant op en probeer het dan nog eens.

Toegevoegd na 54 seconden:
Met je kunt wel lezen bedoel ik:

"De computer kan de USB stick wel lezen?"
Dus dat je door bestanden en mappen kan bladeren.

Voordat hier misverstanden over bestaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Type in starten cmd in, dan kom je in de promt hier voer je Fdisk [schijf nummer/ letter] in. Lees dan goed en wis de disk en formateer opnieuw, succes.