Waarom heb ik ineens lag / hapering van games ?

Hallo ik heb sinds een tijdje vooral bij gta v lag (dat haperen en stotteren) zowel online als offline. Ook bij andere games maar bij GTA V merk ik het vooral omdat het plotseling kwam tijdens het spelen.

Dus Alles geupdate etc etc, en ook de energie omhoog gedaan van de accu naar 100 procent, maar het probleem blijft.

Wat raar is , is dat toen ik de laptop net had (half jaartje geleden) alles het prima deed. Ik kon zelfs GTA V op de hoogte graphics spelen ?!
En nu kan ik niet eens met de laagste graphics een half uur spelen want dan begint dat hele feest weer met haperen.

Ik heb ook de Laptop opnieuw geinstaleerd en vervolgens deden games het weer zoals voorheen, ik dus erg blij maar helaas...
Na een paar dagen begon alles weer te laggen.

Ik heb qua sofware en updates alles geprobeerd. Maar misschien heeft iemand nog wat tips?

En stel het is de hardware, hoe kan ik er dan achter komen wat er precies stuk is. Ik heb volgensmij nog wel garantie.

Thnks

6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Lag of hapering van games kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijke oorzaken zijn een trage internetverbinding, een oude of traag apparaat, een slechte serververbinding of een slechte game-optimalisatie. Controleer eerst je internetverbinding en probeer vervolgens de game op een ander apparaat.
Bronnen:
2 maanden geleden