Weet iemand waar ik deze onderdeel kan kopen ?

Zie Foto !

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuus voor de eerste foto ik bedoel tweede foto zie de rode lijntje !
Ik zou graag alleen die DVI dingetje willen om op mijn videokaart te solderen !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Bij Mouser kun je DVI headers aanschaffen. Ik moet je waarschuwen dat DVI connectors los solderen een lastige klus blijkt, je mag nergens te lang met je bout blijven omdat de PCB niet te beschadigen maar aan de andere kant krijg je niet genoeg hitte om het los te solderen omdat het een relatief groot object is.

Zie bron voor onderdeel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zou voor $12 niet de moeite nemen om het connector te vervangen maar gewoon een nieuw board kopen op ebay zoals hier:
http://www.ebay.com/itm/A190Z1-H-S1-Acer-X193W-Monitor-Main-Board-/332089556161