Welke laptop is het best aan te raden voor de studie bedrijfskunde?

Persoonlijk zit ik te denken aan een macbook, omdat ik ook al andere producten van Apple heb. Toch denk ik dat het onnodig is, maar welke laptop moet ik dan wel nemen? Ik heb het liefst wel een snelle laptop (met SSD) die na vier jaar studeren nog steeds snel werkt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (2)

Macbook lijkt me nochtans een goede keuze. Werkt snel en makkelijk
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een apple onnodig vindt blijft er weinig anders over dan een Windows-laptop.
Evt Linux kan ook natuurlijk.