Hoe kan ik deze cpu overclocken?

Ik heb een Intel Pentium 4 640 cpu @3.20ghz en wil die overclocken het is e niet gelukt via de bios dus zijn er andere opties?

Toegevoegd na 4 uur:
Het kan niet via de BIOS

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De bios die ik op mijn pc heb (Click Bios II) kan je ook voor desktop versie downloaden, live overclocken. Misschien is er ook zo'n programma voor jouw bios. Gebruik je stock koeling? Hoe hoog wil je deze processor overclocken? Ik zal niet veel hoger dan 3,8 of 4,0 gaan. Deze processor is niet bedoelt voor overclocken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik de standaard air cooling.
maar het is een oude pc die ik niet meer gebruik dus ik wil proberen zo hoog mogelijk te gaan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met standaard koeling en deze processor, waarschijnlijk een max van 3.80 ghz. Hij zal erg warm worden, als hij warmer dan 70-80 graden Celsius word dan hoef je pas uit te kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over welke BIOS gaat het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
standaard intel bios waar je niks kan aanpassen dus ik vroeg me af of het megelijk is met software