Hoe van oude telefoon fotos halen?

hoi

Ik heb een Samsung SGH-E800 heel oud dus:). hier staan nog allemaal fotos op. Echter het beeldscherm is zo goed als kapot. Ik kan nog wel met wachtwoord de tel aankrijgen maar de fotos zijn niet (goed) zichtbaar.
Ik zou ze graag op mijn computer krijgen, bestaan hier nog kabels voor? En waarmee krijg ik de foto's van mijn tel? Of andere tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
3.4K

Antwoorden (1)

Misschien kan je de fotootjes smsen mms / naar je nieuwe phone/moet wel ander nummmer zijn of mailen via de webbrowser , wat wel een heel gedoe zal zijn. zit er misschien een email programmaatje op welicht kan je dat nog instellen ? Zo te zien kan je hier geen usb kabel voor gebruiken en ook zit er geen sdkaartje in. hij heet iets van 24 mb geheugen dus veel foto zullen het niet zijn en waarschijnlijk hele lage resolutie ? dus of ze het waard zijn is maar de vraag, hoge kwaliteit kan het niet zijn.
capthavoc