Wat zijn de witte poederkorrels in mijn laptop?

Toen ik mijn laptop uit mijn tas pakte lag er allemaal witte poeder op mijn laptop, maar nu ben ik van mening dat het er in zit. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
Amadea
6 jaar geleden
Had je er echt niks anders bij ingepakt?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kruimels witbrood !
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Check je accu eens, just to make sure dat die niet beschadigd is
macuser2000
6 jaar geleden
misschien drugssmokkel :)

Antwoorden (1)

Misschien is een "silica gel" zakje gebroken? Dat is zo'n zakje die vocht opneemt. Ik weet niet of dat kwaad kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hm ik had niet goed gelezen, ik dacht het over een nieuwe laptop ging. Ik heb geen idee wat voor wit poeder er uit een laptop kan komen! Wat voor Merk laptop heb je?