Hoe kan ik twee schermen op een laptop aan sluiten die maar 1 hdmi ingang heeft?

Ik heb een monitor met hdmi en vga en een tv. Mijn laptop heeft alleen 1 hdmi ingang en geen vga of iets dergelijks. Ik wil wel dat het verschillend beeld is dus een hdmi splitter werkt dan niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Per uitgang kun je maar een scherm aansluiten. Dus wat je wil is niet mogelijk. Natuurlijk is er de optie van splitter, maar zoals in de toelichting van de vraag zeer goed aan geven is ook in mijn ogen geen optie.

Een extra videokaart plaatsen is ook geen optie bij een laptop.
En andere beschikbare poorten op deze laptop volgens de informatie uit de vraag zijn niet snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als er een USB3 uitgang op zit dan is deze mogelijk snel genoeg. Want met software en hardware kun je genoeg doen, maar als de GPU of de poort niet snel genoeg is dan zie je alleen stil staand beeld.