Wat is nodig om Breath of the wild te spelen op een iMac?

Ik heb sinds kort een iMac 2017 4K aangeschaft en vroeg me af (Sinds ik een HUGE van ben van de Zelda serie) wat je computer moet hebben om het spel fatsoenlijk met goede graphics te spelen. Bijv welke videokaart etc.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Een Nintendo Wii U of Nintendo Switch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of beter gezegd op een iMac of PC of PS4 of Xbox One of wat dan ook kan je geen Zelda games spellen spelen, die zijn altijd exclusief voor Nintendo gameconsoles*.

* (Philips CDi uitgezonderd)

Toegevoegd na 15 uur:
Zoals Luuk2017 aangeeft er is een emulatior.... voor Windows PC's. Je zou dus Windows via Bootcamp moeten draaien op je Mac, om daarna een emulator te draaien en het spel illegaal downloaden om het werkend te krijgen.

http://cemu.info/
Daarvoor moet je ook nog eens een goed videokaart hebben van Nvidia of AMD om het goed/soepel te draaien.

De besturing is dan nog niet echt je van het, zoals ik het lees.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgensmij is de game ook te spelen via een emulator. Geen idee of dat ook op een Imac werkt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tja als je Windows draait op je iMac via bootcamp wellicht.