Kan je een tekentablet aan een gewone tablet koppelen in van plaats een computer of laptop ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het hangt er van af wat je met "gewone tablet" bedoelt.
Als het een volwaardig bestuursysteem bevat zoals bv Win 7, of 8.1 of 10 ,dan zou het zeker kunnen.
We praten hier over een input methode en vijfmeter's antwoord slaat totaal nergens op. Als de tablet een uitwendige bron, zoals muis of toetsenbord etc via USB of Bluetooth accepteert
dan zal het ook een tekenbord accepteren.
natuurlijk nadat de benodigde drivers zijn geinstalleerd.

Antwoorden (2)

Voor een tekentablet heb je echt een laptop of pc nodig
op de tablet gaat dat niet werken er zijn tekentablets die je kan gebruiken zonder
laptop of pc maar deze zijn zeer prijzig vanaf 1900 euro
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, dat is het klassieke voorbeeld van client en server.
2 clienten zonder een server gaat nooit werken.
Net als in een restaurant, zonder ober krijg je niks.