Mijn toetsenbord is vertraagd en typt pas als ik een toets 2 seconden ingedrukt hou, hoe krijg ik mijn toetsenbord weer aan de praat?

Pas als ik een toets 2 seconden ingedrukt hou, verschijnt er een letter. Gewoon typen is dus niet meer mogelijk.

Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Al geprobeerd:
-Ander USB-port (helpt niet)
-Computer opnieuw opstarten (helpt niet)
-Ander toetsenbord (helpt niet)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (1)

Kijk eens bij de instellingen voor gehandicapten. Misschien zie je daar de oorzaak.
(Ik voel met je mee, de eerste muis getest op een mainframe had precies de zelfde vertraging :-)