Wat moet ik veranderen aan mijn computer om fatsoenlijk GTA5 te kunnen spelen?

Ik heb GTA 5 gekocht alleen laggt het spel erg en kan ik het niet normaal spelen. Kan iemand mij helpen wat ik moet veranderen in mijn computer?

Dit zijn mijn specificaties:

Besturingssysteem
Windows 10 Home 64-bit

Processor
AMD A6-6400K 53 °C
Richland 32nm Technologie

RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 664MHz (9-9-10-24)

Moederbord
ASUSTeK COMPUTER INC. A88XM-A (FM2+ ) 32 °C

Grafisch
3072MBNVIDIA GeForce GTX 1060 3GB (EVGA)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Eigenlijk alles beter dan een A6
http://www.anandtech.com/show/9287/the-amd-a10-7700k-and-amd-a6-7400k-cpu-review/3 (scroll en kijk bij de 2de en 3de resultaten voor gtaV)

Als je enkel in gtaV geintresseerd bent zou zelfs een i3 al een verdubbeling betekenen. Je moet dan wel een ander mobo nemen. Met een A10 zou je een andere CPU kunnen bestellen die in je mobo past.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het beste kun je naar https://www.systemrequirementslab.com/cyri/ te gaan. dit is een site waar je een game kunt selecteren, zoals GTAV. hierna moet je een klein bestandje downloaden (geen zorgen, geen virussen) en na een paar seconden heeft het bestandje je computer geanalyseerd en kun je zien welke delen van je computer (moederbord, processor, etc) goed genoeg zijn voor het spel, en welke beter kunnen om je spelervaring optimaal te maken.