Waar kan je het goedkoopst een minecraft server halen met paysafecard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

ligt eraan met hoeveel mensen en hoe snel je hem wil,
als je een goede server wil raad ik 500mb+ aan als je meer dan 5 mensen wil, ook als je met of zonder mods wil is belangrijk
minecraft VPS heeft een server voor 5 euro, 8 spelers en 500MB per maand, wat niet veel is, je kan ook de 4 speler 250MB en 3 euro server nemen, deze is de goedkoopste die ik heb gezien
https://www.minecartvps.com/multicraft.php