kan men op een smartphone powerpoint bestanden (PPS)openen/bekijken?

ik sleur nu mijn laptop mee op reis maar indien ik met een smartphone ook powerpoints zou kunnen bekijken dan zou ik mij er eentje aan willen schaffen omdat dit veel gemakkelijker is...

7 jaar geleden
in: Hardware
5.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Neem de proef op de som . Stuur je zelf zo'n bestand. En ja openen met je smart phone. Ja wij weten niet wat voor een smarte smart phone jij hebt .

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Met Microsoft PowerPoint voor Android, iPhone en iPad en Windows 10 tablets en Windows 10 Mobile kun je gratis presentaties bekijken, aanmaken én bewerken. Zonder Office 365 abonnement.

Zie:
https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/microsoft-powerpoint-office-presentaties-viewer-ipad-android-zakelijk
SimonV
7 jaar geleden
samaiphon
7 jaar geleden
sorry heren maar ik ben die éne persoon ter wereld die nog GEEN smartphone gebruikt hehe!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beter nog. Met de gratis PowerPoint app kun je presentaties niet alleen bekijken, maar ook een aantal basisbewerkingen uitvoeren. De app is er zowel voor Apple als Android. Ik meen wel dat de app meer functionaliteiten heeft als je ook een Office 365-abonnement hebt. Als je de presentatie wil aansluiten op een beamer, heb je voor telefoon of tablet wel een verloopstuk nodig. Bronnen:
- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.powerpoint&hl=nl